بین مطالب وب سایت جستجو کنید

به وبلاگgame sarzamin خوش آمدید.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mahdi
21:58
جمعه 17 خرداد 1392

دانلود بازی با لینک مستقیم

از سرور سایت

عنوان:City Racing

حجم:23 mg

پسورد:ندارد

منبع:gamesarzamin1

توضیحات: این بازی یک بازی ماشینی بسیار جالب است که با حجمی کم برای دانلود گذاشته شده است.

در این بازی شما مسابقه می دهید و هم  می توانید مسافر کشی کنید.

این بازی هم اکنون از وبلاگ gamesarzamin1 قابل دانلود است.

 

 

 


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 702
mahdi
11:59
چهار شنبه 8 خرداد 1392

فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

GRID 2 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۳ گیگابایت به پست اضافه شد|


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 626
mahdi
13:3
شنبه 28 ارديبهشت 1392

این بازی مسابقه ایی داغ و هیجان انگیز که اقتباس گرفته از نسخه ششم فیلم است برای کنسول های PS3 و Xbox 360 منتشر شود و بازیبازها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Fast and Furious: Showdown XBOX360-SPARE_REPACK

 

 


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 842
mahdi
1:10
چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392

دانلود بازی از لینک مستقیم

F1 2012قسمتی دیگر از سری بازی های محبوب F1 می باشد . از ویژگی های جدید این بازی می توانید به اضافه شدن حالت های (Mode) جدید برای تجربه مسابقات فرمول ۱ اشاره کرد . مپ های جدید به بازی اضافه شده اند که الهام گرفته از تگزاس و آستین کشور آمریکا هستند . در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۲ دوازده تیم با ۲۴ راننده در بازی ها شرکت دارند که باعث بالارفتن جذابیت بازی می شوند . گرافیک بازی پیشرفته قابل توجهی نسبت به نسخه های قبلی خود داشته است و بدون شک یکی از بهترین شبیه سازهای مسابقات جذاب و محبوب فرمول ۱ در دنیا می باشد که در ادامه می توانید نسخه FLT این بازی را از سایت gamesarzamin1 دریافت نمایید .


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 767
mahdi
15:18
چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392

 

 

 این بازی متفاوت تر از دیگر سبک های مسابقات ماشین سواری است که تابحال تجربه کرده اید. سازنده و ناشر بازی کمپانی بزرگ Codemasters می باشد،گرافیک عالی بازی و القا حس حقیقی و واقعی رانندگی با تمامی ویژگی ها همچون تصادفات، حس سرعت، محیط اطراف و … بازی را هیجان انگیز تر و مهیج تر جلوه می دهد. طراحی های بسیار زیبای خودرو ها در شکل حقیقی خود، و وجود 43 خودرو در مدل های مختلف از ویژگی های منحصر بفرد این بازی است.درجه بندی سنی بازی ERSB می باشد، به عبارتی برای همه سنین مناسب و سرگرم کننده خواهد بود.ویژگی پخش مجدد یا صحنه آهسته آنی ! که بازیکن هر آن که مایلد باشد می تواند 10 ثانیه سپری شده را مجددا به صورت آهسته تماشا کند. اگر قصد رانندگی در شهرهای بزرگ و زیبا مثل سان فرانسیسکو، توکیو و میلان و… را دارید این بازی زیبا را از دست ندهید.


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 3617
mahdi
16:55
جمعه 22 دی 1391

– این بازی یازدهمین بازی از سری Test Drive میباشد که ساخته شده است که سازنده‌ی آن استدیو Slightly Mad Studios که Need for Speed: Shift را با همکاری EA ساخته بود ،‌است .ناشر بازی کمپانی نام اشنای Atari است . در نسخه های قبلی سبک بازی open world sandbox بازگشت به سبک arcade racing همانطور که بازی Test Drive 6 اینطور بود و یک spin-off باشد. افسانه فراری بر روی تاریخچه اتومبیلهای فراری متمرکز است و مسابقات : Formula One , rally racing و GT .بیش از ۵۰ اتومبیل از نوع فراری در بازی وجود خواهد داشت و همه انها به صورت کامل چه از داخل چه از خارج طراحی شده اند و حتی افکتهای خسارت انها نیز بخوبی طراحی شده اند.گیم پلی بازی مثل سریهای گذشته خواهد بود با کمی تغییر مانند نسخه های Test Drive 2 و شبیه به Test Drive 6 هست اما Slightly Mad Studios بخشهایی را الهام خواهد گرفت ، سازنده بازی سعی دارد با الهام از بازی NFS مدلهای dynami و افکتهای تخریب را نیز در بازی بنمایش بگذارد .



Test Drive Ferrari Racing Legends-SKIDROW | 2.7 GB

همچنین حالت single-player بازی با نام campaign mode شناخته خواهد شد که تاریخچه ساخت و هدایت Ferrari را شامل میشود همانند بازی Electronic Arts که توجهش بر روی برند Porsche بود و ۵ سری از بازیهای Need for Speed و با نام تجاری Porsche Unleashed شناخته میشود.گفته شده بود که بازی فقط تمرکز روی یک مدل خاص رسینگ فراری را دارد ولی اینطور نیست و ماشینهای مدل Ferrari که مخصوص Formula One , rally و GT racing نیز در بازی حضور خواهند داشت.در حالت multi-player قابلیت بازی با ۸ راننده دیگر به صورت انلاین هم وجود خواهد.و همچنین گفته شده این عمل بروی بخش تکنفره بازی نیز صدق میکند.همچنین هنوز وجود حالت co-op در حالت تکنفره و چندنفره تایید نشده است .از ۵۰ اتومبیل موجود بازی ۱۱ انها تک سرنشین هستند مانند : Ferrari F2008 , 150° Italia ، ۱۲ خودرو sport مدلها : ۴۵۸ Italia و FXXو ۲۷ اتومبیل از نوع GT از جمله : ۳۴۸ Spider و ۵۷۵M Maranello نیز در بازی خواهند بود . Slightly Mad Studios ساخت بازی را بعد از پایان کار Need for Speed: Shift 2 شروع کرده است و گفته میشود از موتور گرافیکی بازی قبلی خود با کمی تغییرات یعنی Madness Engine در این بازی نیز برای صحنه های تصادف و طبیعی تر شدن بازی استفاده شده است .سخت ترین بخش اینجاست که اتاری ریسک بزرگی را برای انتشار این بازی با نام یک برند بزرگ پذیرفته است که باید ۵۰ اتومبیل ایتالیایی را از انواع مختلف را در بازی داشته باشد  


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 990
mahdi
7:53
جمعه 1 دی 1391

دانلود رایگان بازی Wheels of Steel Extreme Trucker 2

 نام بازی: 18 Wheels of Steel Extreme Trucker 2 - SKIDROW [BIN-CUE/Simulation/2011]
پلتفورم : pc
ژانر:مسابقه ای
سال انتشار: 14-01-2011
نوع فایل : نامشخص
زبان: Eng
ناشر: ValuSoft
توسعه یافته : ValuSoft
درجه بندی سنی : E

قطعا با دیدن عنوان این مطلب یاد بازی زیبای سلطان جاده ها می افتید.سلطان جاده ها یک بازی با سبک و سیاق مسابقه ای و کاملا متفاوت از دیگر بازی های ماشین سواری ...!!! بعد از مدت ها و در تاریخ 11 ژوئن سال 2011 نسخه دوم بازی کامیون سواری 18 Wheels of Steel Extreme Trucker 2 منتشر شد و همه طرفداران سلطان جاده ها را مشعوف و شادمان کرد.در این بازی شما در نقش یک راننده کامیون هستید و باید مراحل بازی را با هوشیاری و البته اندکی زیرکی به پایان برسانید.از این جهت میگوییم زیرکانه به این علت که در این نسخه بر خلاف نسخه قبلی و بر اساس تقلیدی از سلطان جاده ها در صورت تخلف پلیس ها به دنبال شما می افتند...این بازی گرافیک مطلوبی دارد و در طراحی تک تک اجزا بازی دقت زیادی شده است.همانند سطلطان جاده ها شما در این بازی وظیف بردن کالایی را از جایی به جای دیگر را دارید که در این مسیر و بازه برای شما اتفاقاتی رخ میدهد...!!! این بازی شدیدا به واقعیت میل میکند.اگر چه بسیاری از قسمت های بازی از سلطان جاده ها تقلید شده است.در این بازی شما باید سوخت خود را کنترل کنید و قبل از اتمام آن باید به فکر سوخت گیری باشید که البته برای سوخت گیری به پول هم احتیاج داربد که این پول از بار های که جابه جا میکنید بدست می آید.در مواقعی که جاده به خاطر برف و باران لغزنده میباشد طبیعتا رانندگی سخت تر و مشکل تر میباشد.در حین رانندگی به علایم راهنمایی و رانندگی توجه لازم را داشته باشید تا توسط پلیس جریمه نشوید.البته شخصا معتقدم که ژانر این بازی بیشتر به شبیه سازی نزدیک میباشد تا مسابقه ای... .!!! حقیقتا که در این بازی تمام موارد به درستی شبیه سازی شده است.تغییر آب و هوای محیطی بازی - تغیر و تنوع باز ها در این بازی به وفور دیده میشود.

دانلود این بازی به همراه تعدادی عکس از محیط بازی در ادامه مطلب....


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 1212
mahdi
13:47
یک شنبه 26 آذر 1387

دانلود رایگان بازی کامپیوتر پرتابل Tough Trucks: Modified Monsters

بازی Portable Tough Trucks: Modified Monsters یکی دیگر از بازی های سبک ماشین مسابقه ای می باشد که ویژگی های متفاوتی نیز دارد. در این بازی شما نه با ماشین های فرمول یک مسابقه می دهید و نه ماشین های معمولی و یا از نوع پاریس داکار! بلکه در اینجا در یک سالن سرپوشیده با ماشین های بزرگ با تایر های عظیم الجثه به رقابت با رقبای خود می پردازید. مسیر های خاکی و با پستی و بلندی های مرک بار هیجان رقابت را افزایش می دهد. مراحل و یا مسیر های مختلف بازی 16 عدد می باشند که هر یک دارای ویژگی مخصوص خود می باشند. ویژگی مهم آن صدمه دیدن فیزیکی ماشین ها در لحظه برخورد با یکدیگر می باشد. بایستی با پیروزی در رقابت های گوناگونی که پیش روی شماست به کسب پول کافی برای ارتقای ماشین خود بپردازید. این بازی به صورت پرتابل (بدون نیاز به نصب) می باشد.


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 998

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


نظر شما درمورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود